środa, 3 października 2012

Siostry Gingers Fashionistas





Pewnego dnia zamieszkała u mnie rodzina Fashionistas. To był totalny spontan, jak zresztą spontanicznie pojawia się u mnie każda kolejna lalka. Tym razem zafascynowały mnie ich ciałka, bo ich buzie - już niekoniecznie - makijaże są takie lalkowe - aż do przesady...
Do tej pory oprócz wrzucenia pojedynczych fotek i kilku   historyjek z ich udziałem, nie rozpisywałam się zbyt dużo w temacie moich fashionistek, bo tak naprawdę są one dla mnie materiałem do tworzenia - to coś jak Adam był materiałem na stworzenie jedynej w swoim rodzaju Ewy;)
Tak więc, bardzo szybko dwie z nich pozbyły się ciałek na rzecz OOAKowych Milli i Elli

... potem pomyślałam, że może postarać się o kolejnego OOAKa i tak jedna z rudych bliźniaczek Sporty pojechała na zabieg do Asi - która zresztą była twórczynią repaintu dla poprzednich -  ale co ja tam będę pisać prozą - w końcu najlepsza jestem w rymowaniu - więc poczytajcie;) :



***

- cześć Maria!
- cześć Marcia! Gdzieś Ty to ostatnio była?





Ach, zachciało mi się zmian...pojechałam tu i tam
...wiesz, prawie nad morzem byłam  - bardzo fajnie się bawiłam ;)






Czyżby stąd te okulary? Bez nich świat mniej doskonały ?
:D




Nie, nie - to tylko dlatego, byś szoku doznała mniejszego :)



Wiesz siostro, że cokolwiek robiłaś - u mnie już się rozgrzeszyłaś;)




- że balowałam myślałaś ? 








...lecz tego się nie spodziewałaś ;)








no, no - moja kochana - ależ niesamowita zmiana !!!






...i choć nadal tak samo się ubieramy - inaczej już wyglądamy !





Prawda moi mili, że teraz już nikt sióstr Gingers nie pomyli ?
:)))










i na koniec kilka technicznych szczegółów:
Makijaż Marcii wykonany został przez Asię z Gdańska, która jest również autorką pozostałych moich OOAKowych Barbie  . To nie przypadek, że ma na imię Marcia - moim pomysłem było podobieństwo do mojej ulubionej serialowej aktorki Marcii Cross czyli Bree Van De Kamp z Gotowych na wszystko - może i nie jest mocno podobna, bo jednak rysy twarzy nie te - ale osobiście dostrzegam jakieś tam podobieństwo ;) Obie siostry Gingers pochodzą z serii Fashionistas - ich główki to rude Sporty, a z racji, że rude, dlatego nazywają się Gingers :). Marii z fashionistki ma już tylko główkę, bo ciałka wyzbyła się na rzecz Elli . W drodze jest kolejna OOAKowa Barbie na bazie czarnowłosej główki Sporty, ale to już bardziej zakręcona historia :) - będziecie mieć ubaw po pachy - bo ja aż się popłakałam jak obfotografowałam swoje dzieło ;) Zapraszam już dziś i pozdrawiam wszystkich serdecznie:) 








4 komentarze:

  1. Niesamowite. Niby tylko inne oczy a buziak od razu inaczej wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jest gif! Świetny! :D
    Oczy rzeczywiście wyglądają jak oczy Bree, szczególnie przy dopełnieniu, jakie stanowią rude włosy. Ale szczerze mówiąc początkowo zupełnie nie skojarzyłam podobieństwa do aktorki, dopiero Twoje objaśnienie nakierowało mnie na właściwe tory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: I like the new eyes. She is very pretty. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi , że Wam się spodobała - lalka w rzeczywistości wygląda zdecydowanie bardziej tajemniczo i tak uroczo po prostu - pozdrawiam:) ma w sobie taki jakiś powab, którego baruje zwykłej fashionistce ;)

    OdpowiedzUsuń