poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Zimowa chandra...

Ogarnęła mnie zimowa chandra, której nie widać końca - jak zimy zresztą. Z racji, że jestem zmarzlakiem, więc zimną porą fotki w plenerze odpadają, a aparat mój jest tak amatorski, że wszelkie fotki w domu nadają się co najwyżej do wykasowania -więc nic nie robię ostatnio z moją lalkową pasją  bo to co sprawiało mi radość, to było robienie fot właśnie.. W sumie to sama ciekawa jestem, czy lalkowanie minęło mi na dobre, czy to tylko chwilowe takie... i właśnie w celu zmotywowana się do czegokolwiek, postanowiłam napisać cokolwiek;) -

a właściwie zapytać - czy Wy też mieliście takie lalkowe przestoje? Chętnie poczytam- bo jak sami widzicie - pisanie nie idzie mi zbyt dobrze;)

Pozdrawiam serdecznie:)


9 komentarzy:

  1. Dużo ludzi ma lalkowe przestoje- ale potem powraca do lalek z większą przyjemnością i pasją. Już jest ciepło. Dziś robiłam foty- jestem zadowolona z efektów: o zerknij sobie, zapraszam http://mojalalkowamoda.blogspot.com/2013/04/october-and-april.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ta chandra dopadała już kilkukrotnie, ale ponieważ na zimowe wieczory nie ma nic lepszego jak lalkowe robótki ręczne, to szybko wracałam do lalek:)btw. Czy dotarła do Ciebie wiadomość z kontaktem do pana od pozycjonowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki- tak - dotarła- pisałam odpowiedź i moja mała maruda mi przerwała:( - no i to chyba główny powód mojego odlalkowania:) - ps. zaraz odpisuję:)

      Usuń
  3. znam to za dobrze... Niechęć była taka, że miałem dośc lalek :) Pogoda się zmieniła chęci wróciły. Szare dni naprwdę nie sprzyjają lalkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze trochę cierpliwości, wiosna jest tuż tuż, a z nią wróci chęć do wszystkiego. Jak w piosence "ja jeszcze z wiosną się rozkręcę, ja jeszcze
    z wiosną się roztańczę".

    OdpowiedzUsuń
  5. oj,każdy w tak długa zimę doznał zwątpienia.......ale WIOSNA,WIOSNA,WIOSNA przyszła!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za słowa otuchy- oj, u mnie nadal zima niestety...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zima już sobie poszła, trzeba coś napisać wiosennego :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj,nie przejmuj się ja mam czasem taki przesyt ze nie modeluje nawet miesiąc albo dwa ;) A potem przychodzi moment ze aż mnie ręce świerzbią żeby coś zrepaintowac,wymodelować ogólnie lalkowac ;) Pozdrawiam i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń