wtorek, 25 września 2012

Lalkowy wrzesień wyborowy - wiatr









Kwiaty we włosach potargał wiatr, 


Po co więc wracasz do tamtych lat  

Zgubionych dni nie znajdziesz już, 


Choć przejdziesz świat i wszerz i wzdłuż...
(Czerwone Gitary)






***



Dmuchawce, latawce, wiatr,

daleko z betonu świat,

Jak porażeni, bosko zmęczeni 

posłuchaj

Muzyka na smykach gra

Do ciebie po niebie szłam

Tobą oddycham, 

Płonę i znikam,

chodź ze mną...

(Urszula)






***



A mówili o mnie że jestem silna, nie złamie mnie nic,

a nie wiedzieli, że wiecznie drżałam na wietrze jak liść ...

(Kajah)










***

patrz - życie jak sen
 
tak jak na wietrze pył unosi się

z tylu ważnych dat

zbudowano głupi świat

zdeptał je czas

pozamiatał wiatr historii ...
(Lady Pank) 









***


To wiatr, to wiatr, to już jesień

i oczy twoje posmutniały

od liści opadania

A drogi - te drogi są dokąd?

do mgły, do jesieni, do Ciebie...

I popatrz - zielone anioły

cichutko umierają na łąkach

A jesień - ta jesień jest dokąd?

do rozstaju czy śpiewu skowronka

do Ciebie....

(Magda Umer)





...

5 komentarzy:

  1. hej
    bardzo ciekawy i pomysłowy sposób wyrażenia zdjecia w motywie wiatru , kreatywne zdjecia
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie potraktowany temat. Zdjęcia są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobiło sie nostalgicznie.... :) zdjęcie z dmuchawcami jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: dedicated to wind these pictures are very nice. I like your dolls. . keep in touch

    OdpowiedzUsuń