środa, 26 września 2012

Lakowy wrzesień wyborowy - liść

Miałam świetny pomysł na dzisiejszą sesję - w tym celu poszłam na spacerek nad stawki, Viki sobie smacznie spała, ale niestety musiał zadzwonić telefon i zarówno ze spania (czytaj "chwili spokoju" ;), jak i z fotek - nici - więc takież oto fotki zastępcze w temacie :)

słodkie, prawda ;) 



chciałam tylko dodać, że nowa lala - jest Vikową ulubienicą
 - na szczęście obchodzi się z nią bardzo delikatnie ;)
 
Teraz patrząc na zdjęcie - zwróciłam uwagę, że Barbie w towarzystwie małej Viki wyglądają co najmniej jakby były wielkości Tonnerek- czyż, nie?









pozdrówka dla zaglądających 
- nie komentuję, ale dziękuję ;)








6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście wyglądają na dużo większe.
    Maleństwo śliczne :-)
    Moja Amelka zasnęła dzisiaj w kuchni przy stole z głową na zeszycie i kredką w ręce :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha cudne zdjęcia! Ostatnie bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. hej
    śliczną masz córeczkie ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja!!! Ja ciągle zapominam do Ciebie napisać ale cieszę się, że lala się spodobała! Ja mam synka w podobnym wieku (na oko) i też jedne lale podobają się mu mniej lub bardziej ;) a tą podejrzewam, że zachwyciła dlatego, że jest tak ubrana - kolorystyka ubranka - mój synek uwielbia ostry żółty i pomarańczowy :) Może dzieci lubią te kolory? Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkich:) - Magalita - te kolorki- faktycznie , może o to chodzi - a może podoba jej się to misternie uszyte ubranko- bo buźka - to chyba nie;) pozdrawiam wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: Your daughter is very cute. These pictures are very nice and friendly. I see that your daughter enjoys with your Barbies. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń